contact form

Name:
Phone Number:
Address:
Email Address:
You are interested in: lose weight
gain weight
improve health
improve skin
improve energy
business(part time/full time)

Get your own free form like this one.

5.4.11

insan biasa~~


aku hanya insan biasa
ada masa gembira ada masa kecewa
lalu aku perlu bersedia
agar boleh menerima semua seadanya

aku hanya insan biasa
tidak pernah lari dari salah dan dosa
lalu aku perlu sedar segera
agar tidak berulang untuk kali kedua

aku hanya insan biasa
ingin turut merasa apa itu bahagia
namun aku perlu berusaha
kerna ia tidak akan datang dengan sendirinya

aku hanya insan biasa
berkehendakan itu dan ini
namun satu perkara aku perlu sedari
tidak semua yang dihajati dapat dimiliki

aku hanya insan biasa
lemah dan tidak bermaya
hanya padanya aku meminta
memberi kekuatan untuk menempuh hari seterusnya


No comments: